✿✿عـــــــــــاشق تنـــــــــــــها✿✿







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





فراق یعنی دوری ، دوری یعنی دلتنگی، دلتنگی یعنی تو و تو یعنی تمام دنیا ...


 عزیز مهربانم کاش من هم مثل تو بودم .
 

 

تو که آینه ات زلالی و صداقت را از چشمه ها به ارث برده ،

 

نگاهت به آسمان پیوند خورده و مهربانیت دریا را به تحسین وا می دارد
و استقامتت کوه را ...

 

کاش میتوانستم لا اقل کمی مثل تو باشم  

 

تو که اندوه دیگران نمی گذارد به دردهای خودت فکر کنی ،

 

تو که از دل شکستگی دیگران دل آزرده می شوی و از غم رفیق اندوهگین

 

و نارفیقی ها را به دل نمی گیری و در محبت به دیگران غریبه و آشنا برایت فرقی ندارد .

 

خوشا به حال تو که بهترینی ...

 

محبوبم برایت غبار را از آینه ها پاک می کنم و آفتاب را به مهمانی پنجره ها میخوانم

 

و جاده ها را به زیباترین گلهای بهاری فرش میکنم .

 

باران را به سبزه ها مژده میدهم . 

 

بلبلان را به نغمه خوانی بر شاخه های شاخسار محبت دعوت میکنم

 

و از ابرها برایت سایبان میسازم

 

برای تویی که در عشق برایم جاودان خواهی ماند ...


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط مّبــــــــــــــــین ســــــــــالار در 7:58 | |