✿✿عـــــــــــاشق تنـــــــــــــها✿✿







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





عشق من شبيه باران نيست

که گاهي ببارد

و

گاهی نه ...

عشق من شبيه هواست

ساکت اما هميشه در خيال تو ...!

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com



نظرات شما عزیزان:

خانم گل
ساعت11:09---1 مهر 1392
سلام دوست عزیز.خسته نباشی به خاطر وبلاگ زیبات.اگه میخوای از وقت گذروندن تو اینترنت درامد کسب کنی یه سر به من بزن . خیلی آسونه حتی با یه بازدید کننده هم میشه و با همه روشهای دیگه فرق داره.فقط با یه عضویت ساده . .. پس منتظرتم بیای هاااا .اگه سوای داشتی تو قسمت نظرات بنویس
www.facetoface2.loxblog.com
راستی تبادل لینک هم میکنم
فعلا... مرسیییییی....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط مّبــــــــــــــــین ســــــــــالار در 11:0 | |